Burse școlare 2025-2026
În atenția elevilor și părinților!

În anul școlar 2025-2026, acordarea burselor școlare se face conform Metodologiei-cadru de acordare a burselor și cuantumul acestora, aprobată prin HG nr. 732/2025:

Conform prevederilor din Metodologia-cadru menționată, elevii Școlii Gimnaziale ”Regina Maria” Sibiu pot beneficia de burse de merit și burse sociale


  1. Bursa de meritse acordă de drept (nu este necesară cererea părintelui/reprezentantului legal/elevului major) pentru maximum 15% din efectivele de elevi ale fiecărei clase de gimnaziu. Se acordă bursă de merit şi elevilor care au media egală cu a ultimului beneficiar stabilit prin aplicarea procentului de 15%. În funcție de clasă, elevii pot beneficia de bursă de merit astfel:

    • Clasele VI-VIII – elevii care au medii generale pe anul şcolar anterior mai mari sau egale cu 9,00 și media 10 la purtare în anul școlar anterior.


    • Clasele a V-a – elevii care au media primelor două intervale de cursuri din anul şcolar curent mai mare sau egală cu 9,00 și calificativul FOARTE BINE la purtare în anul școlar anterior.


  2. Bursa socialăse poate acorda pe baza cererii și documentelor doveditoare prezentate de părinte/reprezentant legal/elev major. Modele de cereri (sunt precizate în fiecare model documentele doveditoare necesare):



    Notă: Se preferă completarea pe calculator a cererii pentru claritate. Dacă se completează olograf (de mână), se folosesc MAJUSCULE la nume și prenume. Modelele de cerere sunt disponibile în format tipărit la Secretariatul Școlii Gimnaziale ”Regina Maria” Sibiu. Pentru informații suplimentare/clarificări, vă rugăm să vă adresați doamnelor învățătoare/profesorilor diriginți/Secretariatului unității.


    Calendar

    1. Depunerea cererilor și a documentelor doveditoare: până în data de 02.10.2025 la Secretariatul unității, după următorul program: marți și joi: 16:00 – 18:00, miercuri: 10:00-14:00 sau online (documente semnate, scanate, NU foto), pe adresa de e-mail sc_reginamariasb@yahoo.com (documentele necesare sunt precizate în modelele de cereri și Metodologia-cadru).


    2. Eventuala corectare/completare a dosarelor incomplete/incorecte la solicitarea Comisiei de management al burselor: până în data de 09.10.2025.


    3. Analiza documentelor și finalizarea listelor beneficiarilor: până în data de 13.10.2025.


    4. Aprobarea burselor de CA și comunicarea către beneficiari și ISJ Sibiu: până în data 20.10.2025.


    5. Prima plată a burselor 2025-2026: 20.11.2025 (condiționat de deschiderea la timp a creditelor bugetare necesare).


    Elevilor beneficiari de bursă li se vor deschide conturi bancare pentru plata burselor.

Sari la conținut